Princesha Diana donte të transferohej në Kaliforni dhe të bënte filma pas kamerës-një ngjashmëri e mrekullueshme me dëshirat e nuses së saj Meghan, ka zbuluar së fundmi një burim për DailyMail.

Stewart Pearce, i cili po thyen heshtjen e tij për planet e princeshës për herë të parë në 24 vjetorin e vdekjes së saj, tha se Diana planifikoi të merrte djemtë William dhe Harry në ShBA ndërsa romanca e saj lulëzonte me Dodi Fayed.

Stewart i cili u miqësua me princeshën në vitet para vdekjes së saj thotë se Diana po zhvillonte një karrierë në Hollywood, por nuk ishte e interesuar të bëhej aktore.

Ndërsa Kevin Costner i kërkoi asaj një vazhdim të mundshëm të filmit të tij të vitit 1992, “The Bodyguard”, ambiciet e saj ishin pas kamerave.

Pearce tha se Princesha e Uellsit, e cila vdiq në një aksident fatal me veturë të dielën e 31 gushtit 1997, kishte në plan një zhvendosje në Malibu, Kaliforni, si çelës për të punuar në karrierën e saj në televizion.

Por ai hodhi poshtë spekulimet se shoqja e tij e ngushtë ishte ose shtatzënë ose po planifikonte të martohej me regjisorin Fayed.

Pearce, 68 vjeç, mësoi për planet e Dianës gjatë viteve të tij si trajner privat i zërimit, punë të cilën e filloi në vitin 1995.

Trajneri, i cili kaloi kohë me nënën e dy fëmijëve vetëm disa ditë para vdekjes së saj, në moshën 36-vjeçare, në një aksident me veturë me shpejtësi të madhe në një tunel parisian, zbuloi: “Kishte një numër projektesh të mëdha që po krijonin në vetëdijen e saj përmes ofertave që i ishin ofruar asaj”.

“Por një nga mundësitë kryesore që ajo donte të krijonte, ishte të fillonte zhvillimin e dokumentarëve për tri interesa bamirësie që më pas do të asimiloheshin në fotografitë kryesore të filmit”, tha ai. “Ajo po planifikonte të kalonte shumë kohë në Hollywood”, thekson miku i saj.

“Çështja ishte se Diana me të vërtetë kishte filluar të eksploronte fuqinë e saj krijuese”, shtoi ai.

Pearce shtoi se Diana po konsultohej me regjisorët dhe agjentët kryesorë të Hollywoodit për ambiciet e saj për të bërë filma.

“Çdo gjë që ajo bëri ishte nënshkruar me autografin e përsosmërisë, që do të thotë se ajo u konsultua me njerëzit e duhur”, tha ai.

“Bëhej fjalë për shkallën më të lartë të opinioneve që mund të mbaheshin për menaxhimin më të madh të projektit”.

“Kështu që unë e di se këdo që ajo punësoi ose punoi në lidhje me të do të kishte qenë një standard i shkëlqyeshëm duke lëvizur drejt mundësisë së një statusi fitues të çmimeve. Nuk ka dyshim. Ajo ishte e mbushur me veprimin e bashkë-krijimtarisë”.

Nuk ishte vetëm fama mbretërore e Dianës, e cila e bëri atë një përshtatje natyrale për botën e arteve dhe Hollywoodin.

“Industritë krijuese bazohen në komunikimin e hapur”, tha Pearce. Dhe ajo ishte një komunikuese e aftë.

“Një nga gjërat që ajo ishte në gjendje të bënte ishte të ishte menjëherë e arritshme nga diçka që ajo do të thoshte. Natyrisht reputacioni i saj i parapriu asaj. Ajo e bëri lëvizjen e parë gjithmonë. Do të ishte një prekje e butë për mënyrën se si personi dukej apo ishte veshur”, thekson ai.

“I dua këpucët e tua. Ku i ke marrë ato?”, për shembull ishte një nga frazat e modestisë që e afronte Dianën deri edhe me njerëzit më të thjeshtë.

“Këto prekje të menjëhershme, të cilat ajo i aplikoi, janë kaq joshëse dhe magjepsëse duke u shprehur përmes pafajësisë dhe argëtimit me sytë e saj të ndritshëm blu. Njerëzit u ndjenë menjëherë të dashur nga ajo”.

Komunikimi ishte gjithmonë plotësisht i hapur. Ajo e kishte shumë të lehtë të krijonte kontakte me artistët kryesorë.

Pearce shtoi se Diana kishte krijuar një miqësi të ngushtë me prodhuesin e respektuar të filmit britanik “Lord”, fitues të çmimit ‘Oscar’, David Puttnam, filmat e të cilit përfshijnë edhe: “The Killing Fields”, “Midnight Express” dhe “Memphis Belle”.

“Puttnam e ndihmoi atë të bënte kontakte kryesore të Hollywoodit. Por jeta e princeshës u ndërpre tragjikisht para se të takohej me ta”, tha Pearce.

“David po e këshillonte atë për një numër njerëzish me të cilët do të kontaktonte në vjeshtën e vitit 1997, por për fat të keq nuk i bëri ato takime”, tha ai për DailyMail.

Në mesin e viteve ’90, fituesja e ‘Oscar’, Costner iu drejtua Dianës, përmes kunatës së saj Sarah Ferguson, për të luajtur në vazhdimin e “The Bodyguard” me Whitney Houston.

Costner zbuloi se ai kishte një telefonatë me Dianën në lidhje me projektin, gjatë së cilës ajo pyeti nëse do të kishte një “skenë puthjesh”.

Sidoqoftë Pearce është e bindur se të bëhesh një zonjë kryesore nuk ishte kurrë në mendjen e saj.

“Jo, jo jo Kjo është diçka për të cilën Diana nuk ishte e interesuar, aspak”, tha ai për DailyMail. “Ju mund ta shihni sa i theksuar jam”, shtoi ai.

“Edhe pse ajo ishte një adhuruese dhe entuziastë e madhe për artet e shfaqjes, veçanërisht vallëzimin, [aktrimi] nuk ishte diçka që ajo e pa si trajektoren e saj të re krijuese”.

“Unë e mbaj mend atë duke folur për tekat e idesë së mrekullueshme të Kevin duke dalë përpara duke thënë se ne do të donim të bënim një film për ju”, shtoi ai.

Zbulimet rreth ambicieve të Dianës në Hollywood vijnë në 24 vjetorin e vdekjes së saj nga një aksident me makinë në Paris, gushtin e vitit 1997.

Pearce tha se para vdekjes së saj, Diana po shkonte në Los Angeles me Dodi Fayed.

Fayed, i cili ishte regjisor i “Chariots of Fire” inkurajoi të dashurën e tij të re të gjente zërin e saj në dokumentarë.

“Diana ishte ajo që ishte – Diana. Duket pak e turbullt, por ajo që dua të them është sharmi, buzëqeshja e saj dhe mënyra se si njerëzit e respektuan atë, që unë mendoj se do të kishte qenë një përfundim i paracaktuar se ajo do të kishte gjetur pika të lehta aksesi në kompanitë kryesore të prodhimit në të gjithë bregun perëndimor”, tha Pearce.

“Unë nuk e di se sa serioz ishte Dodi në përmbushjen e praktikës së tij si producent. Këto ishin vetëm mundësitë që diskutoheshin”.

“Nuk e di me kë po fliste. Por ajo më pyeti: ‘A mendoni se kjo është një ide e mirë, dhe foli për dokumentarë dhe për tiparet kryesore të filmit”.

I pyetur nëse puna e saj do të ishte e vlefshme për çmime si ‘Oscar’ apo ‘Emmy’, ai tha: “Jam i sigurt se do të kishte qenë shumë e lehtë për të që të arrinte arritje”.

Pearce pohon se Diana e divorcuar ishte në mes të një romance me Dodin, sesa një grua e vendosur për t’u martuar dhe krijuar një familje të re.

“Nuk ishte në mendjen e Dianës kur e pashë për herë të fundit, një javë para se ajo të shkonte për t’iu bashkuar Dodit në jaht, për të ikur në horizont me të”.

“Ajo në të vërtetë po kalonte një kohë të mrekullueshme, por brenda saj nuk kishte asnjë qëllim të martohej. Ajo me siguri nuk ishte shtatzënë. Kjo ishte një mundësi e mrekullueshme për të eksploruar jetën sibaritike, të luksit dhe kënaqësisë së pastër, sepse kjo është ajo që i ofrohej asaj. Ajo ndihej shumë e sigurt”.

Ata po shijonin trupat e njëri-tjetrit. “Zotëria i paepur”, ishte mënyra si e përshkroi Diana.

“Ai ishte gjithnjë mirësjellës, i sjellshëm, jo i zymtë por i sjellshëm. Kishte një butësi, brishtësi dhe cenueshmëri që ajo gëzonte aq shumë”.

Diana u bë e afërt me Pearce kur nën konfidencialitet të rreptë ai ndihmoi në përsosjen e zërit, gatishmërisë dhe shprehjes së saj nga viti 1995 deri në vdekjen e saj.

Në librin e tij, “Diana The Voice of Change”, Pearce shkroi sesi dyshja e rafinuan zërin e saj teknikisht, duke përdorur ushtrime mendore për të përmirësuar besimin, pavarësinë dhe vendosmërinë e saj.

Pearce tha se ai po planifikon të shkruajë më shumë për miken dhe nxënësen e tij.

“Unë tashmë kam filluar të shkruaj librin tjetër, i cili do të bazohet në trashëgiminë e Dianës. Pra, përsëri, vrulli me të vërtetë po ecën përpara. Unë jam absolutisht i emocionuar. Mendoj se është vërtet e mahnitshme që njerëzit e kanë gjetur të dobishëm kontributin tim modest”, tha ai. /TV Malisheva

Share.